سوالات متداول

ورود مسافر به اتاق (چک‌این) در ساعت 14 و خروج مسافر (چک‌اوت) ساعت 12 ظهر است. در نتیجه سعی کنید ساعت پرواز خود را نزدیک به ساعت ورود انتخاب کنید. همچنین در صورتی که زودتر از ساعت چک‌این و یا دیرتر از ساعت چک‌اوت نیازمند اقامت در اتاق هستید، از طریق هتل مربوطه پیگیری کنید.

در صورت نیاز به تغییر تاریخ ابتدا باید پرواز شما طبق قوانین کنسل شده و مجددا پرواز جدیدی خریداری شده و همچنین با هتل چک شود تا در صورت موجودبودن اتاق، طبق قوانین هتل تغییر تاریخ صورت گیرد.پیشنهاد ما به شما این است قبل از ثبت رزرو از تاریخ رزرو خود مطمئن شوید تا متضرر نشوید.

با توجه به اهمیت حفظ اطلاعات کاربر ، ارسال مدارک تنها به شماره همراه ثبت‌شده در حساب کاربری امکان‌پذیر است. با این وجود، در صورت تایید کاربر در خصوص ارسال یکی از مدارک برای شخصی دیگر و پس از انجام پروسه احراز هویت، مرکز پشتیبانی این درخواست را پیگیری می‌کند. کاربر می‌تواند این درخواست را از طریق وب‌سایت و با ایجاد تیکت جدید در قسمت درخواست پشتیبانی به مرکز پشتیبانی اعلام کند. با توجه به خودکاربودن پروسه ارسال مدارک، امکان ارسال تمامی مدارک به شخص دیگر وجود نداشته و باید برای هر مدرک درخواست ثبت شود

طبق قوانین اعلامی، پاسپورت مسافر باید 6 ماه و 1 روز از تاریخ برگشت اعتبار داشته باشد.

هزینه بلیط هواپیما برای نوزادان و کودکان به شناسه نرخی بستگی دارد. به‌صورت کلی نرخ کودک (2 تا 12 سال) معادل 50 الی 100 درصد پایه بلیط بزرگسال و نرخ نوزاد (10 روز تا 2 سال) اغلب 10 درصد پایه بلیط بزرگسال است.

با توجه به قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، انتخاب تعداد مسافران بیشتر از 9 نفر، به‌عنوان تور گروهی فروخته می‌شود و شرایط متفاوتی نسبت به تورهای آنلاین دارد.

خیر. بعد از شروع سفر، لیدرها شماره مخصوص خودشان را به مسافر می‌دهند و فقط از طریق واتساپ با شما ارتباط خواهند داشت.

پس از ثبت و نهایی کردن رزرو ، لینک قرارداد برای شما ارسال شده که شامل اطلاعات هتل و پرواز شماست و پس از نهایی‌شدن رزرو شما تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز، مدارک سفر شامل واچر هتل و بلیط پرواز برایتان ارسال می‌شود. در صورت نیاز، کارشناسان مرکز پشتیبانی با شما تماس می‌گیرند.

امکان ارائه فاکتور رسمی براساس قوانین در رزروهای تور وجود ندارد، اما شما می‌توانید از قرارداد خودتان که مبلغ نهایی پرداخت را دارد، استفاده کنید.

درخواست تغییرات فقط مطابق قوانین هواپیمایی و هتل امکان‌پذیر است. معمولا به‌دلیل چارتری‌بودن خدمات، این کار پیشنهاد نمی‌شود؛ چون این تغییرات با جریمه و گاهی هم با سوخت کامل همراه است.

در بعضی از مسیرهای توریستی، مسافران بعد از حضور در هتل باید مبلغ مالیات توریستی و دیپازیت را پرداخت کنند. این مبلغ متناسب با کشور مقصد و هتل انتخابی متفاوت است.

خیر. با توجه به چارتری‌بودن پروازها، امکان انتخاب صندلی به‌صورت آنلاین وجود ندارد.

پیشنهادات ویژه را از طریق خبرنامه دریافت کنید

برای دریافت آخرین اخبار و تخفیف ها عضو خبرنامه شوید